קטגוריות

יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

A short update!! :)

היי חברים!!

מכיוון שאני ידועה בתור עצלנית מוסמכת אז לא היה לי כוח אפילו לכתוב את העדכון הזה בכתב אז פשוט צילמתי וידאו....

אבלל....! בגלל שאני מצוננת והבנתי שהקול שלי נשמע ממש מוזר, אז פשוט החלטתי לכתוב את העדכון..

אז בעקרון רציתי רק לומר שנעדרתי מהבלוג בגלל הלימודים האינטנסיביים של הפסיכומטרי ושביום שלישי סוף סוף אני ניגשת לבחינה עצמה, ובתקווה שאני לא אצטרך בחינה חוזרת (טפו טפו טפו, מלח מים מלח מים!!!!), אז יהיה לי הרבה יותר זמן לבלוג! :P

וגם כמו שציינתי בעבר אני נוסעת עוד כמה חודשים לאיטליה ולרוסיה אז צפו להמון תמונות וחפירות D: ולגבי הבחינה, אם יש מישהו מכם שלומד באוניברסיטאת ת"א ביום שלישי ה11.10 אז אני נבחנת בבניין המשפטים אז בואו לבקר אותי ואולי להראות לי איפה זה נמצא בכלל כי בהיותי אני, אני נוטה להסתבך במקומות גדולים  XD

אז זה בגדול העדכון שלי ובינתיים שבוע טוב ונעים לכולם עם קצת תקווה לגשם ולמזג אוויר קר יותר!

_________________________________________________________________

Hey guys!!

Since I'm known as a professional lazy person, so I didn't even want to write down the update so I decided to make a short video.....

However....! Since I'm a bit sick and I realized that my voice sounds weird so I just decided to write the update down..

So basically I wanted to say that I've been away from my blog because of my intensive studies for my SAT test and that on Tuesday I finally take my test, and with a lot of hope I won't need a second test, so I will have a lot more time for my blog! :P

And like I've already mentioned in the past, I'm going on a trip to Italy and Russia in a few months. so expect a lot of pictures :D 

So that's my update, and I wish you all a fun and nice week with a hope for rain and a colder weather!



נשיקות ! Kisses

      Dan-E

אין תגובות: